aftellen - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Stella Zwaag - WaarBenJij.nu aftellen - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Stella Zwaag - WaarBenJij.nu

aftellen

Door: Stella

Blijf op de hoogte en volg Stella

13 Juni 2014 | Nederland, Zwolle

Inmiddels al bijna alles rond, alleen nog wat leuke cadeautjes kopen voor de mensen daar (wat oranje shirts of iets dergelijks ?). Voor we echt enthousiast worden moet iedereen eerst nog even de toetsweek overleven maar daarna wordt alles lekker relaxed en gaan we toch echt naar Kenia!!! Heb er heel veel zin in!

Stella

Hallo allemaal! Ik ben Stella en ga deze zomer met 21 jongeren en 2 begeleiders een reis maken naar Nyeri, Kenia. Ik ben zelf 17 jaar, ik woon in Zwolle en doe nu 4vwo. In Nyeri gaan wij vrijwilligerswerk doen zoals helpen met het renoveren/afwerken/bouwen van een weeshuis en lesjes te geven op een lokale school. Voor deze reis moesten wij zelf €750,- ophalen om voorzieningen die wij voor vrijwilligerswerk gebruiken te financieren, daarnaast hebben we een eigen bijdrage moeten leveren en hebben we ook een gedeelte gesubsidieerd gekregen van de overheid. Om deze subsidie te verkrijgen moeten we een aantal extra dingen doen (wat zeker niet onbelangrijk is) zoals 100 enquêtes afnemen voor en na de reis en hier behoort ook deze blog bij die wij de hele vakantie bij gaan houden zodat jullie weten wat wij elke dag nou precies doen. Ik hoop dat jullie mij gaan volgen en het leuk vinden om te lezen wat wij allemaal in Nyeri doen.

Actief sinds 09 Juni 2014